رژیم صهیونیستی در اقدامی دیگر برای سانسور عظمت عملیات «وعدۀ صادق ۲»، جرمی لوفردو، خبرنگار آمریکایی را به‌دلیل تهیه گزارش در مورد پاسخ موشکی ایران و به جرم «کمک به دشمن در زمان جنگ و ارائه اطلاعات به دشمن» دستگیر کرد.

اسراییل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این خبرنگار مستقل اهل ایالات متحده ویدئوهای ضبط شده توسط اعراب بادیه‌نشین و همچنین اسرائیلی‌ها را به اشتراک گذاشته بود که نشان می‌داد حداقل ۱۰ موشک ایرانی، به پایگاه نواتیم در اراضی اشغالی اصابت کرده است. علاوه بر این چندین نفر از اعراب آن منطقه، بقایایی از موشک‌های ایرانی را نیز به این خبرنگار نشان داده بودند.

لوفردو همچنین از محل اصابت موشک‌های ایرانی به نزدیکی مقر موساد در تلاویو نیز گزارش تهیه کرده و نشان داده بود که برخی از این موشک‌ها به فاصله‌ای کمتر از ۳۰۰ متری این مقر اصابت کرده‌اند.

جرمی لوفردو

همکار لفردو اذعان کرده است که رژیم صهیونیستی این خبرنگار را مورد ضرب و شتم قرار داده، چشمانش را بسته و او را به پایگاه نظامی اسرائیل منتقل کرده است. علاوه بر این، گوشی این خبرنگار نیز ضبط شده است.

ایران در پاسخی مشروع به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه، شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار نیلفروشان، سه پایگاه نظامی اسرائیل و مقر موساد در اراضی اشغالی را در ۱۰ مهرماه هدف قرار داد.

باوجود تلاش رژیم صهیونیستی برای سرپوش‌گذاشتن بر عظمت این حمله موشکی، پایگاه اینتل‌اسکای با مقایسه تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از حمله موشکی ایران، نشان داده است که دست‌کم ۴۰ موشک ایران به پایگاه نواتیم برخورد کرده است.

کد خبر 889589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    6 0
    همه نیک می دانند حمله دقیق بود و خسارات و تلفات بالا. حالا ی عده عمدا خودشون رو به خواب بزنن و منکر همه چی. مهم اینه که حمله به اسراییل مجعول برای ما شده تفریح اگه برای دیگران تابو